Kombinace různých textur dodá tvému oblečení šmrnc. Mixování rozdílných materiálů je na pohled velmi zajímavé, efektní a tvůj model díky tomu vypadá promyšleně. Velmi dobrý tip je to především v případě, kdy chceš nosit monochromatické outfity, které by mohly vypadat nudně a nezajímavě. S rozdílnou texturou ale budou velmi šik! Je to dané tím, že tvoje oblečení díky kombinaci odlišné textury získá plasticitu.
Spojuj v jednom outfitu hrubé a jemné textury, tuhé a splývavé materiály nebo lesk a mat. Ke svetru oblékni lehkou vzdušnou sukni, ke koženým kalhotám vlněný kabát, k saténovým kalhotým semišového křiváka apod. Fantazii se meze nekladou a rozhodně se toho neboj!
Líbí se ti kombinování textur? Používáš ho ve svých outfitech?
Foto: Pinterest.com
Jsi na cestě za svým šatníkem snů? Měla bys nejdřív vědět, kde přesně na té cestě jsi! Jedině tak si můžeš říct, jaká cesta tě vlastně čeká a co na ní potřebuješ potkat. Bez toho je to jen bezradné popocházení, které k cíli nikdy nepovede. Dnes si tedy spolu pojďme...
Až uvidíš moji skříň, tak se fakt zhrozíš! I to je jedna z obav, které se mnou před konzultací šatníku sdílí moje zákaznice. A protože se ty obavy velmi často opakují, rozhodla jsem se je shrnout a rovnou je rozptýlit, pokud je máš i ty. 🙂 1. Stud za aktuální...
Pokud chceš, aby tvoje postava vypadala v oblečení dobře, neřeš střihy oblečení! Teď si asi říkáš: Cože, Hani? To je blbost, ne? V dnešním článku ti vysvětlím, že není. 🙂 Řeknu ti jednu zásadní informaci, která mi před lety úplně změnila vnímání stylingu, a kterou...
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.